În fiecare săptămână parcurgem câteva sute de știri, analize și rapoarte pentru a afla cât mai multe noutăți. E un proces care necesită timp și ne-a venit ideea acestui newsletter pentru a te ajuta să rămâi conectat și să descoperi informațiile care contează, în doar 20-30 de minute săptămânal. Astfel am ajuns aici, la prima ediție din The Buzz și ne propunem să îți oferim în fiecare zi de joi cele mai relevante, utile și cool informații din business, digital marketing și tehnologie.

Săptămâna aceasta am aflat despre un pas important în era criptomonedelor făcut de PayPal, dar și implicarea New York Times în trendul NFT-urilor, sau numeroasele update-uri anunțate de Facebook și Instagram.

Citește totul mai jos iar dacă ți-a plăcut, nu uita să ne recomanzi și prietenilor tăi 📣.

PayPal permite checkoutul cu criptomonede pentru utilizatorii din US

Pay Pal, platforma de e-commerce ce facilitează plățile online, a făcut un pas înainte prin introducerea unei noi metode de plată prin criptomonede. Astfel, PayPal va permite utilizatorilor să convertească criptomonedele: Bitcoin, Ethereum, Litecoin și Bitcoin Cash în dolari fără comisioane sau taxe adiționale de tranzacționare. Utilizatorii vor putea efectua plăți direct cu ajutorul criptomonedelor sau prin transformarea lor în dolari în funcție de cerințele comercianților.

Noutatea se aplică, însă, doar utilizatorilor din SUA și ar putea constitui un real impuls pentru utilizarea cât mai frecventă a criptomonedelor ca și metodă de tranzacție sau plată online.

Avântul prins de criptomonede este evident.

Pe măsură ce valoarea Bitcoin continuă să crească, alte nume din industria financiară se alătură trendului:

 

Internet & tehnologie

  • NewYork Times vinde o coloană din publicație ca și NFT, iar suma obținută în urma vânzării va fi donată unei asociații caritabile din New York. NFT-urile reprezintă un trend al anului 2021 și sunt jetoane criptografice, bunuri digitale, care nu există fizic, dar pe care colecționarii sunt gata să plătească milioane de dolari.
  • Intensificarea comerțului alimentar online atrage după sine dezvoltarea spațiilor imobiliare de profil, a depozitelor special pentru alimentele comercializate în online. Astfel de investiții ar putea atinge sume uriașe de 18,7 miliarde de dolari până în 2027, față de 7 miliarde de dolari investite în 2019.
  • Compania UiPath, cel mai valoros start-up IT pornit în România, s-a dezvoltat într-un ritm amețitor ajungând să valoreze 35 de miliarde de dolari. Profitabilitatea și eficiența acestui start-up a început să crească odată cu scăderea semnificativă a costurilor pentru vânzări și marketing, precum și a cheltuielilor pentru cercetare și dezvoltare.
  • Slack, binecunoscuta aplicație de mesagerie utilizată de milioane de utilizatori va introduce o nouă caracteristică, integrand în cadrul aplicației opțiunea de Clubhouse chat-room. Clubhouse este o rețea socială audio apărută în 2020 și a luat amploare într-un timp foarte scurt.
  • Piestro, este afacerea care revoluționează industria de pizza combinând experiența pizzei artizanale cu o turnură futuristică. Piestro a creat un soi de roboți, asemănători aparatelor publice de cafea, care prepară pizza în doar 3 minute în funcție de alegerile clientului. Reducerea costurilor cu forța de muncă și a locațiilor i-a permis lui Piestro să investească în calitatea ingredientelor, scăzând automat și prețul final al produsului. Aparatele Piestro pot fi amplasate în centre comerciale, campusuri, clădiri de birouri sau food-courts. Investițiile pornesc de la 1000 de dolari.

 

Digital & Social Media

  • Twitter intenționează să aducă noi modificări pe platforma de socializare. Deși schimbările repetate de pe platformă au nemulțumit utilizatorii, Twitter dorește să adauge noi metode prin care utilizatorii să se poată exprima, propunând un set de emoji/reacții similare cu cele întâlnite pe Facebook.
  • Google a înregistrat o creștere de 65% a căutărilor Zero-Click, fapt datorat extinderii numărului de utilizatori pe dispozitivele mobile. Un rezultat Zero-Click este cel din care utilizatorul află informația de care avea nevoie direct din pagina de search, fără să mai acceseze alte site-uri afișate. De exemplu, o căutare cum ar fi ”curs euro ron” îți afișează direct răspunsul fără să mai mergi pe cursbnr.ro. Da, știm, rezultatul s-ar putea să te sperie zilele acestea 📈.
  • Vești bune pentru comerțul online. Google dezvăluie cele mai bune practici de SEO pentru website-urile de comerț online.
  • Platforma Youtube testează identificarea automată de produse din video-uri, o modalitate de susținere a pieței de afiliere, prin afișarea în scroll sau între video-uri a unor produse similare celor detectate în video-urile urmărite de utilizatori.
  • Facebook anunță integrarea Instagram Reels în cadrul WhatsApp. Așadar, următorul update al WhatsApp ar putea include și această caracteristică, adică opțiunea de a edita videoclipuri multi-clip de 15 secunde cu sunet, efecte și noi instrumente creative.
  • Instagram vine cu noutăți pentru utilizatori, urmând să introducă posibilitatea de salvare a Instagram Stories sub formă de draft (Stories Drafts) pentru a putea fi publicate ulterior sau la o data stabilită.
  • Așa cum ne-a obișnuit, Facebook nu acceptă competiția și urmează să extindă chat-rooms-urile din Messenger cu opțiunea audio asemănătoare Clubhouse.
  • Google spune că nu există o limită pentru lungimea Title Tag-ului.

 

Video SEO: Google vs YouTube

tactici seo

Realizarea unui clip video de impact implică o mulțime de aspecte de luat în calcul, însă odată finalizat și urcat pe platformă, mai există câteva detalii de pus la punct. Pentru a te asigura că efortul tău nu a fost în zadar, este necesar să ții cont de anumite practici Youtube și Google SEO pentru o poziționare cât mai bună a clipului video în rezultatele căutărilor.

În caz că te întrebai, da, există și YouTube SEO . Platforma video este practic al 2-lea motor de căutare din lume, cu mai multe căutări decât Bing, AOL și Yahoo! la un loc 🤯.

Iată pe scurt cele mai utile sfaturi pentru SEO pe YouTube

  • Construiește o strategie de backlinks și asigură-te că o implementezi constant
  • Fă keyword research așa cum ai face și la un articol publicat pe blog și vezi care ar fi cele mai potrivite cuvinte cheie pentru videoclipul tău.
  • Scrie o descriere cuprinzătoare
  • Shareuiește videoclipul cu audiența ta, pe toate canalele
  • Asigură-te că este suficient de lung. Conform unor studii backlinko, videoclipurile lungi apar mai sus în căutările de pe YTube decât cele scurte.
  • Folosește tag-urile corecte pentru video, fără să exagerezi cu numărul lor.
  • Află și restul sfaturilor și mai multe informații despre cum să implementezi totul aici.

Campanii memorabile

Lego Botanical Collection

🧱 Lego a lansat o colecție pentru adulți pentru a încuraja mindfulness-ul și creativitatea, numită Lego Botanical Collection, un produs în stil „decor de casă”. Există două produse principale ale colecției; primul, Lego Flower Bouquet, este un set colorat de 756 de piese, din care poți crea trandafiri, maci, margarete, frunze decorative. Celălalt produs este un kit de construcție Lego Bonsai Tree, pentru cei care se află în căutarea stării de calm în timp ce asamblează acest set de 878 de piese.

Pe scurt

Leave a Reply