Skip to main content

Bine te-am regăsit!

Sunt acele momente în viață în care avem nevoie de spațiu. Unii mai mult decât alții. Unii, însemnând Jeff Bezos. El chiar a avut nevoie de spațiu. Prima călătorie în spațiu a Blue Origin a făcut furori în întreaga lume. 🚀

Spre deosebire de el, noi, dacă vrem să ne deconectăm și să fim departe de ochii lumii, stăm câteva zile pe-acasă și scriem newslettere. Cum este și acesta. Tot o călătorie este pentru noi, și sperăm că și pentru tine. Lectură plăcută!

 

În ediția de azi:

  • Netflix vine cu jocuri video.
  • Vei putea scrie pe chat și în Clubhouse.
  • Îți prezentăm istoria care contează cu adevărat pentru umanitate: istoria emoji-urilor.
  • Că tot suntem aici, emoji-urile vor avea și sunete. Se numesc Soundmojis.
  • Îți dezvăluim secretele pentru un engagement ridicat pe Facebook.
  • Cum să-ți ascunzi pachetele de Oreo de ochii lumii. Sau ai copiilor.
  • Te înrudești cu un conte german? Poți afla pentru 10 dolari.
  • PlayStation transformă metroul de la Oxford Circus în propriul teren de joacă.

 

Digital & Media

  • Se pare că funcția Twitter Fleets nu a rezistat pentru mult timp. Platforma a declarat că închide funcția asemănătoare cu Instagram Stories care le permitea utilizatorilor să posteze conținut ce dispărea în 24 de ore.De ce? După 8 luni, nu a fost atât de popular. VP-ul de produs de la Twitter a spus: „De când am prezentat Fleets tuturor, nu am observat vreo creștere a numărului de persoane noi care se alătură, așa cum am sperat”.

    Morala poveștii: copierea unei caracteristici de pe Snapchat a funcționat pentru Instagram, dar platformele ar trebui să învețe că, doar pentru că ceva se potrivește pe o anumită rețea, nu înseamnă că va funcționa peste tot.

  • Facebook și Instagram vor plăti creatorilor de conținut un miliard de dolari până în 2022. Mai recent, aplicații precum TikTok și Snapchat s-au oferit să plătească direct creatorii pentru videoclipurile care au succes pe platforma lor. Snapchat a plătit creatorilor 1 milion de dolari pe zi timp de 5 luni creatorilor după lansarea Spotlight, o funcție a aplicației care speră să concureze cu TikTok. Să fie oare prea târziu pentru Facebook să atragă creatorii pe platformă?
  • Google începe să monetizeze Google Meet. Întâlnirile video vor avea de acum o limită de 60 de minute pentru utilizatorii free.
  • YouTube lansează un nou feed de tip discovery, numit „New to You”. Feedul este personalizat pentru fiecare utilizator și sugerează conținut pe care oamenii nu l-au mai văzut până acum, dar de care probabil vor fi interesați pe baza activității lor. Sună foarte mult ca Tik Tok, nu-i așa?
  • Facebook lansează un nou ‘Creative Guidance Navigator’ pentru a oferi statistici și sfaturi de marketing.
  • Clubhouse își lansează caracteristica de tip DM, Backchannel. Aceasta este concepută pentru a ajuta moderatorii să discute între ei în timpul unei camere active, să se conecteze după un eveniment, și, în linii mari, să încurajeze conversațiile text care altfel ar trebui să aibă loc într-o aplicație separată. Nu putem spune că această dezvoltare este o mare surpriză în acest punct, deoarece Clubhouse a dezvăluit accidental funcția în iunie.
  • Reclamele de la Super Bowl se transformă în cel mai tare accesoriu de marketing din 2022. NBC a declarat că a vândut deja 85% din inventarul Super Bowl LVI. Și rețeaua percepe până la 6 milioane de dolari per spot de 30 de secunde, a raportat Variety luna trecută – un nivel record.
  • Pe 17 iulie a fost World Emoji Day, iar cei de la Morning Brew au pregătit un infografic interesant despre istoria acestui mijloc de comunicare. istorie emojis
  • Președintele Biden a spus că dezinformarea referitoare la vaccin, pe Facebook, „ucide oameni”. Rețeaua socială spune că acceptarea vaccinului de către utilizatorii săi crește în SUA.
  • Ai simțit vreodată că vezi aceeași reclamă pe platformele de streaming din nou și din nou? Ca rezolvare, industria s-a orientat către frequency caps, un termen fancy pentru limitele impuse frecvenței cu care spectatorii văd o anumită reclamă.
  • Ești gata pentru puțină gălăgie? Facebook a lansat „Soundmojis” pentru aplicația Messenger. Noua caracteristică adaugă emoji-urilor expresii sonore.
  • Din preistoria YouTube-ului și până în zilele noastre, au existat niște videoclipuri pe care nu ai avut cum să le ratezi. Uite aici top 40 cele mai virale videoclipuri din toate timpurile.
  • Acest ambalaj ingenios de la Oreo ajută adulții să își ascundă biscuiții de copiii lor.
  • De ce este atât de important email marketing-ul? Vezi răspunsul în acest infografic de la Social Media Today. Pentru început, îți dăm noi niște quick facts:
    📧 emailurile mai mici de 200 de cuvinte au șanse mai mari să atingă un engagement mai mare;
    📧 14.8% din emailuri dispar sau sunt prinse în filtrele de spam;
    📧 emailurile pentru „coșuri de cumpărături abandonate” au conversie de 3 ori mai mare decât emailurile automate;
    📧 emailurile personalizate (care includ numele consumatorului) au mai mult succes.

23 de moduri simple de a-ți crește engagementul pe Facebook

crestere engagement facebook

Pentru cei cu fobie de angajament, cuvântul engagement ar putea fi de-a dreptul înfricoșător – dar pentru marketerii de pe rețelele sociale, engagementul de pe Facebook este Sfântul Graal. Iată 23 de sfaturi care te vor ajuta cu asta:

1. Învață, distrează, informează și inspiră publicul

Publicul tău de pe Facebook nu caută un pitch de vânzări și cu siguranță nu va interacționa cu unul. Vor să interacționeze cu acel conținut care îi face să zâmbească, să gândească sau să-și îmbunătățească viața într-un fel.

2. Cunoaște-ți publicul

Dar ai grijă: ceea ce ți se pare ție distractiv sau inspirat nu este întotdeauna relevant. Când cauți engagement, contează dorințele și nevoile publicului tău. Și este dificil să înțelegi care sunt aceste dorințe și nevoi dacă nu înțelegi cu adevărat cine este publicul tău.

Facebook Page Insights oferă o mulțime de insight-uri utile despre audiența ta. Studiază cu atenție aceste informații și caută detalii surprinzătoare care te pot ajuta să creezi o conexiune mai semnificativă cu fanii.

3. Keep it short

Marea majoritate a oamenilor utilizează Facebook și pe mobil – 98,3% dintre utilizatori, mai exact. Păstrează postarea scurtă și interesantă pentru a atrage atenția rapid și a convinge utilizatorii să nu mai dea scroll și să se alăture discuției.

4. Concentrează-te pe calitate

Dacă oamenii se mișcă rapid prin valuri de conținut, atunci nu există timp pentru grafică, videoclipuri sau texte mediocre. Dacă ai epuizat conținutul original de postat, content curation poate fi o modalitate excelentă de a distribui conținut informativ de calitate, care să-ți entuziasmeze publicul.

Calitatea nu trebuie să fie complicată sau costisitoare. De fapt, Facebook ne recomandă să păstrăm lucrurile simple, cu o paletă de culori consistentă și imagini recognoscibile.

5. Fii relatable și uman

Fie că este vorba despre imagini din culise, prezentarea unor emoții oneste și vulnerabile, susținerea valorilor tale sau distribuirea unui meme amuzant care împărtășește experiențe familiare pentru multă lume, publicul este înfometat de autenticitate.

Nu îți fie teamă să fii văzut într-o ipostază mai intimă în conținutul tău. În unele cazuri, a avea o imagine perfectă poate de fapt să te facă să pari rece.

Restul sfaturilor le poți găsi în articolul acesta.

 


Business & Tehnologie

  • „După ani de studiu, am ajuns să cred că sistemul de criptomonede este o tehnologie inerent de dreapta, hipercapitalistă, construită în primul rând pentru a amplifica bogăția susținătorilor săi, printr-o combinație de evitare a impozitelor, diminuare a supravegherii reglementare și de sărăcie impusă artificial”. Ghiciți cine a postat asta pe Twitter. Nimeni altul decât Jackson Palmer, inventatorul Dogecoin. Într-un thread în care a criticat industria, Palmer a numit lumea cryptomonedelor o pâlnie de tipul „cultului get rich quick, concepută pentru a lua bani de la cei disperați și naivi din punct de vedere financiar.”
  • Netflix va adăuga jocuri video începând de anul viitor.
  • PayPal crește limita de cumpărare a Bitcoin la 100.000 de dolari pe săptămână.
  • TSMC (Taiwan Semiconductor Manufacturing Co.), cel mai mare producător mondial de cipuri, a declarat că se așteaptă ca insuficiența cipurilor să înceapă să se rezolve în următoarele câteva luni, după ce și-a crescut producția de cipuri auto.
  • Cercetătorii dezvăluie, într-o lucrare recentă din revista Nature, ceva fundamental despre psihicul uman: tindem să rezolvăm problemele adăugând lucruri în ecuație, mai degrabă decât să le reducem sau să le simplificăm, chiar dacă asta lucrează împotriva interesului nostru. Vezi și tu cum ai rezolva problema din link-ul de mai sus.
  • Dacă 23&Me (companie de testare și analiză ADN) încă nu a dezvăluit vreo rudă regală pierdută de mult în trecutul tău, există o mulțime de site-uri care promit să te facă țarină rusă, conte german sau lord irlandez – totul pentru doar 10 dolari. Afacerile cu titluri nobiliare – unele mai legitime decât altele – cresc rapid, cu zeci de site-uri care au oferte la fiecare pas. Și da, sunt la fel de false precum prinții nigerieni care îți trimit moșteniri pe email.

groupon vanzare titluri nobiliare

  • Un grup de alpinism scoțian a criticat Google Maps după ce ar fi descoperit că platforma sugera căi „potențial fatale” la urcușul munților, și chiar trimiteau alpiniștii direct peste stânci.
  • Cea mai bogată persoană din lume, fratele său, un pionier al aviației în vârstă de 82 de ani și un adolescent olandez intră într-o rachetă. Nu e un banc, e doar descrierea a ceea ce s-a întâmplat marți. Misiunea lui Bezos a fost un succes, iar toată lumea a ajuns în siguranță înapoi pe Pământ. Poți vedea întregul zbor pe linkul acesta.
  • Autoritățile din Malaezia au pus 1.069 platforme care minează bitcoin, în valoare de 1,26 milioane de dolari, într-o parcare a poliției și le-au zdrobit cu o presă pentru beton săptămâna trecută. Pare o metaforă referitoare la piața de crypto, care a pierdut aproape 100 de miliarde de dolari într-o singură zi.

 

✨ Campanii cool: Oxford Circus în lumea PlayStation

campanie playstation

La începutul iernii trecute, câteva dintre stațiile de metrou din Londra s-au transformat peste noapte, mulțumită PlayStation.

Pentru a sărbători lansarea ultimei console Sony, PS5, semnele din stația de metrou Oxford Circus au fost înlocuite cu pătratul, cercul, triunghiul și crucea specifice controllerelor PlayStation. În interiorul celor patru simboluri apar numele stațiilor. Campania a durat 48 de ore.

Leave a Reply