Account & Project Manager

Cu toții avem acel prieten căruia îi place să planifice ORICE și care are organizarea în sânge, iar ceilalți se uită la el cu uimire și neînțelegere. Noi te înțelegem! Dacă ești genul acela de prieten, te așteptăm în echipa noastră.

 Experiență: Middle – minim 2 ani

 Locație: București & Work from home

Tipul job-ului: Full time

account & project manager

Descrierea job-ului

Căutăm un Account & Project Manager, cu minim 2 ani de experiență într-o poziție similară, să îi oferim proiecte interesante, la schimb pe organizare, curiozitate și atenție la detalii.

Ce căutăm

Vrem pe cineva care să fie responsabil de reprezentarea adacity în fața actualilor și viitorilor clienți și de organizarea proiectelor în curs, pentru a maximiza eficiența întregii echipe.

  • Ar trebui să ai experiență de minim 2 ani pe o poziție similară într-o agenție
  • Ne dorim să stăpânești marketingul digital la un nivel cel puțin de începător.
  • Trebuie să ai foarte bune abilități de comunicare și organizare.

Responsabilități

  • Menținerea unei relații bune cu clienții, pentru a înțelege și anticipa cât mai bine nevoile acestora pentru proiecte curente și viitoare.
  • Comunicarea eficientă este una dintre cele mai importante responsabilități pe care le vei avea. Rolul tău va fi să traduci ce spun clienții în brief-uri pentru colegi și munca/rezultatele colegilor într-un limbaj pe care clienții să îl poată înțelege. 🧐
  • Coordonarea și interacționarea cu mai mulți colegi pe diferite proiecte. Organizarea acestora este importantă pentru ca totul să meargă bine.
  • Estimarea deadline-urilor de proiecte, a resurselor disponibile și planificarea task-urilor.
  • Traducerea muncii întregii echipe, pentru clienți, sub formă de rapoarte săptămânale sau lunare. E în regulă dacă nu înțelegi din prima tot peisajul digital, te învățăm noi.

 

Ce îți oferim

  • Salariu mediu sau chiar peste media industriei (în funcție de competențele tale)
  • Șansa de a învăța o mulțime de lucruri utile în domeniu și de a te dezvolta în mai multe direcții
  • Program flexibil, hibrid. Ne dorim să fii alături de noi la biroul din București o parte din timp, dar poți lucra și din alte locuri, cât timp îți faci treaba așa cum trebuie
  • „Flexibil”, însă, nu înseamnă că vei sta peste program. 😉 Ținem foarte mult la timpul liber și credem că delimitarea lui de orele de muncă este foarte importantă.
  • Birou în zona centrală a Bucureștiului, în apropiere de metrou (apa, ceaiul, cafeaua și gustările le dăm noi 🙂 )
  • Mediu relaxat și vesel, într-o echipă în continuă dezvoltare

Dacă te potrivești, aplică folosind acest formular