Skip to main content

Învață email marketing de la Grammarly

By September 22, 2021#!30Thu, 30 Sep 2021 17:27:53 +0000+00:005330#30Thu, 30 Sep 2021 17:27:53 +0000+00:00-5+00:003030+00:00x30 30pm30pm-30Thu, 30 Sep 2021 17:27:53 +0000+00:005+00:003030+00:00x302021Thu, 30 Sep 2021 17:27:53 +0000275279pmThursday=265#!30Thu, 30 Sep 2021 17:27:53 +0000+00:00+00:009#September 30th, 2021#!30Thu, 30 Sep 2021 17:27:53 +0000+00:005330#/30Thu, 30 Sep 2021 17:27:53 +0000+00:00-5+00:003030+00:00x30#!30Thu, 30 Sep 2021 17:27:53 +0000+00:00+00:009#No Comments
strategie email grammarly

Suntem fascinați de Grammarly și de strategia lor de email marketing. Așa că vrem să învățăm de la cei mai buni și să transmitem informația mai departe. Iată mai jos tipurile de emailuri pe care platforma le trimite utilizatorilor pentru a-i ajuta să o înțeleagă, să o folosească și să îi transforme în clienți.👇🏻

1. Welcome email

Mai întâi câteva lucruri despre acest tip de e-mailuri:

  • Emailurile de bun venit au o rată medie de deschidere de 50%.
  • Acestea generează de 5 ori mai multe clickuri.
  • Emailurile de bun venit generează în medie cu 320% mai multe venituri decât alte email-uri promoționale.

Hai să vedem un exemplu de, cum îl numim noi, killer email. În primul rând, dacă ne uităm doar la titlurile și expresiile din acest email, vom ști exact ceea ce vrea să ne spună Grammarly.

Write The Future = Scrierea eficientă te ajută să-ți îmbunătățești viața
Grammarly works where you work = Te ajutăm să scrii mai bine de oriunde ai face-o
How To Use Grammarly = Instrucțiunile pentru ca această platformă să funcționeze pentru tine
Your Email Preferences = transparență completă pentru comunicarea viitoare

Iată ce să reții din toate astea:

✔️ Împărtășește misiunea și modul în care poți îmbunătăți viața unui utilizator / client
✔️ Prezintă-ți produsul
✔️ Cum funcționează (explicații simple)
✔️ Păstrează comunicarea fără trucuri și transparența completă
✔️ Call-to-action convingător pentru a converti clienții plătitori

grammarly email

 

2. Follow-up emails

Dacă un user nu folosește niciodată produsul tău, chiar și atunci când este gratuit, atunci șansele ca el să se convertească la un abonament plătit sunt inexistente.

Dar dacă Grammarly îl poate convinge să folosească produsul și, mai mult, să se îndrăgostească de el, atunci șansele de a-l converti în viitor sunt mult mai mari.

Concluzii:

✔️ Oferă-le utilizatorilor tăi ceva înainte de a le cere să facă o achiziție
✔️ Maximizează poziția lor actuală
✔️ Prezintă tot ceea ce faci în prezent pentru ei
✔️ Informează-i despre caracteristicile actuale
✔️ Folosește imagini care dau viață cuvintelor (nu lasă loc de confuzie)

3. New Features

Nu este suficient doar să prezinți o nouă funcție. Trebuie să educi utilizatorii despre modul în care această caracteristică le îmbunătățește viața.

În primul rând, pune o imagine de produs care afișează caracteristica înainte de a da context. Imaginea trebuie să conțină un cuvânt foarte puternic: TU. Asta ajută cititorul să știe că Grammarly vorbește despre el.

În al doilea rând, scrie un titlu atrăgător care să conțină o întrebare deschisă: „Cum vrei să scrii?”

Apoi prezintă beneficiile înainte de a introduce noua caracteristică.

4. Optimizarea conversiilor

Când prezinți un produs, prezinți de fapt modul în care te face mai bun la ceva. În cazul Grammarly, treci de la un scriitor bun la un scriitor genial. Ei vând avantajul, nu caracteristicile.

Concluzii:

✔️ Prezintă produsul plătit nu ca pe un upgrade, ci ca pe un upgrade al vieții consumatorului
✔️ Spune cum actualizarea face consumatorul mai bun la X sau rezolvă problema Y
✔️ Folosește funcțiile pentru a face beneficiul o realitate

5. Conținut educațional

Unul dintre principalele beneficii ale marketingului de conținut value-based este educarea unui consumator. Pentru că un consumator educat este un consumator încrezător. Și un consumator încrezător va trece la acțiune.

Deci, Grammarly îți va trimite articole care educă, informează și te ajută să devii un scriitor mai bun. Așa că, fie scrii un conținut scurt, fie pui articole în formă mai lungă. Toate însoțite de un call-to-action de-a lungul/la finalul email-ului.

6. Email de activare a contului

Dacă nu ai mai folosit Grammarly, ei îți vor spune cum:

  • nu ai mai fost productiv
  • nu ți-ai îmbunătățit scrisul
  • nu ți-ai îmbunătățit vocabularul

Asta te va încuraja să rezolvi problema folosind Grammarly.

Așadar:

✔️ Creează statistici care să încurajeze oamenii să îți folosească produsul
✔️ Fă ca e-mailul să fie cât mai personal pentru călătoria lor
✔️ Prezintă ce caracteristici nu utilizează
✔️ Și fă-le foarte ușor de activat

7. Menținerea

Aici remarcăm:

  • Realizările consumatorului la utilizare
  • Recorduri personale la îmbunătățirea scrierii
  • Comparație cu alți utilizatori Grammarly
  • Greșeli care pot fi remediate numai cu Grammarly Premium

Concluzie

Deși Grammarly are o strategie de email marketing foarte bine pusă la punct, asta nu înseamnă că tu trebuie să aștepți până ai găsit soluția perfectă, sau să o folosești exact pe a lor.

Începi cu emailul de bun venit, construiește de acolo pentru a oferi cât mai multe informații și ajutor utilizatorilor și testează să vezi ce tipuri de emailuri funcționează cel mai bine pentru afacerea ta.