Website:
Rezultate:
Rată de conversie(CVR) de 12%
Rată de click(CTR) 18%
Servicii:
Campanii PPC
Optimizarea conversiilor
Web development
Rată de conversie(CVR) de 12%
Rată de click(CTR) 18%
Campanii PPC
Optimizarea conversiilor
Web development
DPD România este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de curierat din România și este parte a DPD Group la nivel european.
DPD România oferă servicii de curierat atât intern, pe întreg teritoriul României, cât și internațional în toate țările din Uniunea Europeană.
Clientul a dorit creșterea numărului comenzilor internaționale pentru livrări din România către alte țări din Uniunea Europeană.
La preluarea contului de Google Ads, în cont nu existau campanii anterioare.
Am analizat competitorii (atât companii de curierat cât și platforme care oferă o agregare a mai multor companii de curierat) și am putut avea o estimare brută atât a bugetelor investite de aceștia cât și a cuvintelor cheie folosite și a rezultatelor acestora.
Acestea ne-au ajutat în elaborarea strategiei și stabilirea pașilor de implementare, testare și optimizare pe parcursul campaniei pentru a atinge rezultatele pe care ni le-am propus.
Am stabilit conversia ca fiind comanda fermă pentru livrare realizată de vizitatori prin intermediul formularului disponibil pe paginile de campanie.
Am început campania de Search cu o audiență cât mai largă și un pool cât mai mare de cuvinte cheie relevante, pentru a putea colecta cât mai multe informații și date care să ne permită optimizarea ulterioară a tuturor elementelor campaniei.
Pe parcursul celor 6 luni de când campania rulează am optimizat atât elementele acesteia din Google Ads(keyword lists, copy-ul pentru anunțurile din Search, audiențele folosite etc) cât și elemente ale paginilor folosite și interacțiunea ulterioară cu utilizatorii (email funnels, copywriting pe paginile de campanie, UX/UI, optimizarea formularelor de calcul și comandă etc).
Rezultate principale ale campaniei generate în urma optimizării acesteia:
Dupa primele 2 luni rezultatele erau următoarele:
Acum, la peste 6 luni de la începerea campaniilor rezultatele (comparativ cu cele obținute dupa primele 2 luni) au fost:
DPD România este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de curierat din România și este parte a DPD Group la nivel european.
DPD România oferă servicii de curierat atât intern, pe întreg teritoriul României, cât și internațional în toate țările din Uniunea Europeană.
Clientul a dorit creșterea numărului comenzilor internaționale pentru livrări din România către alte țări din Uniunea Europeană.
La preluarea contului de Google Ads, în cont nu existau campanii anterioare.
Am analizat competitorii (atât companii de curierat cât și platforme care oferă o agregare a mai multor companii de curierat) și am putut avea o estimare brută atât a bugetelor investite de aceștia cât și a cuvintelor cheie folosite și a rezultatelor acestora.
Acestea ne-au ajutat în elaborarea strategiei și stabilirea pașilor de implementare, testare și optimizare pe parcursul campaniei pentru a atinge rezultatele pe care ni le-am propus.
Am stabilit conversia ca fiind comanda fermă pentru livrare realizată de vizitatori prin intermediul formularului disponibil pe paginile de campanie.
Am început campania de Search cu o audiență cât mai largă și un pool cât mai mare de cuvinte cheie relevante, pentru a putea colecta cât mai multe informații și date care să ne permită optimizarea ulterioară a tuturor elementelor campaniei.
Pe parcursul celor 6 luni de când campania rulează am optimizat atât elementele acesteia din Google Ads(keyword lists, copy-ul pentru anunțurile din Search, audiențele folosite etc) cât și elemente ale paginilor folosite și interacțiunea ulterioară cu utilizatorii (email funnels, copywriting pe paginile de campanie, UX/UI, optimizarea formularelor de calcul și comandă etc).
Rezultate principale ale campaniei generate în urma optimizării acesteia:
Dupa primele 2 luni rezultatele erau următoarele:
Acum, la peste 6 luni de la începerea campaniilor rezultatele (comparativ cu cele obținute dupa primele 2 luni) au fost:
Rată de conversie(CVR) de 12%
Rată de click(CTR) 18%
Campanii PPC
Optimizarea conversiilor
Web development
Telefon: 0746.297.959
Email: [email protected]
Premium Plaza, Strada Dr. Iacob Felix 63, et. 13, sector 1, București